Hean - 870 pastelowa kolekcja oraz 890 neonowa kolekcja








Cześć :)
Jak tam po świętach? U mnie wyśmienicie :)! Mam nadzieję, że Wasze równie dobrze udały się jak moje :)
Przychodze do Was dzisiaj ze zdobieniem, które mialam na paznokciach w Wielkanoc :)
Użyłam do tego zdobienia dwóch lakierów z dwóch różnych nowych kolekcji
870 to taka piękna standardowa szarość :) raczej należąca do tych jaśniejszych.
U mnie wystarczyły dwie warstwy tego lakieru i miałam pełne krycie tyle, że pierwszą warstwą skupiłam się, aby pomalować dokładniej wolny brzeg paznokcia - taką mam technikę na słabiej kryjące lakiery i działa :) a stemple i pasek wykonałam neonową 890-tką, któa dodała charakteru tego szaraczka :) Powiem Wam, że bardzo dobrze nosiło mi się takie zestawienie na paznokciach. - neon skupiał uwagę a szarość była bezpieczną bazą :)
Mam nadzieję, że spodoba Wam się takie zestawienie :) aktualnie skróciłam trochę paznokcie bo zaczynała mi dlugość już przeszkadzać:)