Jakich zdjęć staramy się NIE dodawać na bloga.

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj post znów troszkę odbiegający od zdobień - natomiast nadal o tematyce paznokciowo-blogowej.
Otóż zbieram się na napisanie go od jakiegoś czasu. 
no to zacznijmy....


Co blog to inne zdjęcia paznokci, prawda? Zdecydowanie prawda. Ja sama kiedys popełniałam te błędy, o których opiszę niżej. Wydawało mi się, że tak ładniej wygląda i w ogóle. yyym.. nie. (dzisiaj będzie dużo na nie, aczkolwiek zrobie niebawem posta na tak :D) Sama wiem ile kosztowało mnie czasu, chęci, gimnastykowania lewej dłoni do ładnego ułożenia do zdjęć. Same wiecie, że moje paznokcie są w miarę ładne i zadbane - a na tych zdjęciach poniżej wyglądają jak jakieś koszmarki, no nie oszukujmy się. Czyli de facto po co wstawiać takie zdjęcia, które nie dodają mi uroku?
Powiecie - mój aparat robi słabe zdjęcia. hmm.. a ja odpowiem Wam, że robię zdjęcia telefonem komórkowym :), któy ma tylko 5mgpix i jakoś staram się to pogodzić z brakiem profesjonalnego aparatu (przy złym ułożeniu nawet aparat nie pomoże). Wiadomo, że moje zdjęcia do idealnych nie należą, ale staram się, aby wykorzystać to co mam najlepiej jak umiem.Czyli dłonie.




Opis w skrócie - Robiąć zdjęcie paznokci starajmy się nie trzymać w dłoni jakiś szamponów, buraczków z obiadu, telefonów, czegoś co nie jest związane z tym co chcemy pokazać na zdjęciu - czyt. paznokci, zdobienia, swatcha(u) lakieru. Bo co to ma wspólnego z tematem bloga? Nie interesuje nas co jadłaś na obiad :)! (do tych co trzymają lakier - tutaj nic do Was nie mam, a wręcz jest to wskazane więc duży plus :D)

(nie polecam tego internetu :D!- ale wyszło dlaczego naczęsciej dodaję zdjęcia w nocy - darmowy transfer ^^))

Staramy się łapać ostrość na paznokcie a nie na np babcię w tle jedzącą barszcz z wyżej wymienionych buraków. Łapiemy ostrość na paznokcia najbliżej nas a nie gdzieś tego w oddali,





Palce trzymamy koło siebie a nie co drugi wystąp, albo schowane dwa, albo utniemy sobie zdjęcie aby tła w ogole nie było widać :D! przez co ucinamy kawałek paznokcia.. wiecie o co mi chodzi na pewno :)




Pare wskazówek - nie mając profesjonalnego aparatu, dobrego światła - zamontuj białą żarówkę w jakiejś lampce i przy niej rób zdjęca, staraj się, aby to dodatkowe oświetlenie było -  inaczej będziesz miała na samym środku paznokcia biały błysk od lampy błyskowej, najlepiej robić zdjęcia w świetle dziennym,
Jak zmieniać graficznie zdjęcia znajdziecie u Panny Marchewki - bardzo fajnie i łatwo to opisała (jak to przeczyta to może w komentarzu poda Nam link do swojego posta i wsadzę go tutaj w hiperłączu)

Cwiczcie przede wszystkim mobilność dłoni. Może same wpadniecie w jakiej pozycji wasze dłonie wyglądają ładnie oraz podzielicie się swoimi uwagami! Chętnie pomogę (i na pewno nie tylko ja) znaleźć złoty środek co do ekponowania swoich pięknych paznokci.