SSSSSnake Skin Nail Art ./ Skóra węża


Nie jest to może idealne odzwierciedlenie skóry węża, ale moim zdaniem najłatwiejsze i jeżeli ma się potrzebne materiały do tego to KAŻDY może miec na paznokciach trochę takiego gada :)

Ja lubię ten motyw, ponieważ wymaga czegoś więcej niż tylko lakieru i paznokcia. Lubię eksperymentować - z resztą jak chyba większość Nas :)
Było już takie zdobienie, ale do nudziaka (ja nazywam go człowieczym kolorem - kolorem skóry Golden Rose Rich Color 05) -  to wąż ktory jest gadem i jego skóra fajnie pasują. :)
Jako, że chciałam uzyskać 'gradient' to nie ciapałam na calych paznokciach a na rogach :)
Mi się podoba :)))




Tak na marginesie jak wam sie podoba nowy (no dobra.. lekko zmieniony) wygląd bloga? Czegoś mu brakuje? czegoś ma za duzo? Dajcie mi koniecznie znać!
Bo może czzegoś nie zauważam, ale ogólnie wizja mi odpowiada
Tyle co się namęczyłam aby dodać fanbox to masakra, ale za to jaka satysfakcja.
Kursor myszki zmieniony i podoba mi się, że jest taki szklany trochę :)
Dobra..
Zostawiam Was ze zdjeciami.
Całusy!