Tajemnicza przesyłka z BornPrettyStore.com :)

Hello!
Jednak dzisiaj dodam tego posta :)

Nie czekałam zbyt długo na przesylkę, ale jaka radość dzisiaj jak ją zobaczyłam :) 
Co wybrałam? na pewno widać :D!
ZAMSZ!


Zacznijmy może od tego dlaczego akurat zamsz?
Bo lubię takie nowości, bo lubię eksperymentować :)
Dlaczego nie zamówiłaś na allegro?
Bo czytałam, że jest zbity w kulki i ciężko nim operować, a nie chciałam się od razu do niego zrazić
Dlaczego nie kupiłaś go gdzieś w sklepie stacjonarnym?
Bo nie mam zielonego pojęcia gdzie w Krakowie są takie chińskie sklepy.


Daisy z BornPrettyStore.com bardzo miło mnie zaskoczyła, poniewaz nie sądziłam, że dostanę, aż dwa opakowania :)!
Jaki jest zamsz z BPS.com?
Delikatny, nie jest zbity w kulki, sypki...!
No zakochałam się w tej metodzie!
Wiem, że w internecie jest trochę informacji, że dziadowsko to wygląda, że to sramto tamto, ale dla mnie to jedno z fajniejszych mani!
Są przyjemne w dotyku, łatwo się nakłada :)!
Jak widać na zdjęciu - obaliłam teorie, że paznokcie są grube po dodaniu zamszu - o nie!
Jeżeli nauczymy sie to robić, albo usiądziemy, skupimy się na tym co chcemy uzyskać to wyjdzie Wam bardzo dobrze i cienko.
(tak samo jak w każdym innym zdobieniu - koncentracja i cierpliwość!!)
Żadnych zbędnych 'kupek' wystających, żadnych prześwitów.

Zamsz dużo bardziej podoba mi się niż kawior :)!!!
Świetne futerkowe wrażenie. 






Nie zmywa się z wodą, wiadomo, że zmienia trochę kolor, ale wszystko wraca do normy jak wyschnie :)
 Wyczytałam, że 3 dni to max dla zamszu - moim zdaniem wystarczy! Naklejki wytrzymują pare godzin, kawior to już nie wspomnę, inne ozdoby - zależy od tego na co nakleiliśmy, cyrkonie na lakierze też nie dają popisu (na kleju bardzo długo, ale porównuję przyklejenie na lakier), sam nie raz lakier wytrzymuje nawet mniej niż 3 dni.


 Ja jestem na tak! I wiem, że często będzie gościem na moich paznokciach :)!


Wiem, że kroci Was aby mnie po nich pomiziać!
(chociaż pewnie nie chcecie się do tego przyznać)
 Ja robię to caly czas :)




Dziękuję serdecznie Daisy z BornPrettyStore.com za możliwość udostępnienia mi tego poroduktu do recenzji oraz za zaufanie. Moje prywatne kontakty z Daisy nie miały wpływu na ocenę recenzji tego produktu.