Mix zdjęć.

Marian nigdy nie miał 'dziewczyny', dlatego postanowiłam dla niego ją namalować. On jest czarny i męski ^^ a ona biała  z kokardkami :)
Oto Marian!
wiecznie śpiący!


Dodaje to zdjęcie aby łatwiej można było odnaleźć jego głowe jak śpi :D








Marian był szczęśliwy :)!

A teraz pazurki wczorajszo-dzisiejsze :)









Taka mała informacja..
Wciąż czekam na przesyłkę z TestujzCreativeMagazine, która podobno została wysłana w czwartek 18 kwietnia. Trochę długo idzie, co nie jest zbyt miłym aspektem rozpoczynającym naszą przygodę razem..
Jestem trochę zawiedziona, bo teraz miałam wolne prawie dwa tyg i myślałam, że będę miała dużo(!) czasu na recenzje lakierów, ale chyba nie.. W piątek,sobotę i niedzielę pracuje całe dnie, więc raczej nic nie dodam. Rozumiem płacenie za przesyłkę, rozumiem okres 10 dni na przetestowanie lakieru, ale traktujmy się poważnie, proszę.

Nadal jest we mnie ta radość z wygranej, która zaczyna gasnąć..