Wiosna, wiosna ach to TY!


Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty 

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty..
Marek Grechuta- Wiosna





Dzisiaj zdobienie zainspirowane Tartofraises :). Uważam, że jej wersja jest idealna, ale mam nadzieje, ze chociaz troszkę zbliżyłam się ku temu ideałowi.
Fioletowy pastelowy musialam stworzyć z dwóch lakierów i wyszedł piękny!  Fantastcznie się w nich czuję.
Nie odwzorowałam w 100% tego zdobienia, najlepiej sie czuje własnie w  jedym paznokciu ze wzorem.
Mam nadzieję, że troszkę zatęskniłyście za mną :D! Ja za Wami bardzo teskniłam i starałam się być na bieżąco :)
Trochę zdjęć.