Błysk granatu. / Eclair 22.






Cześć!
Dziękuję za tak miłe przyjęcie informacji o sklepie. Zawsze wiedziałam, że można na Was liczyć.
Jak same widziałyście sklep jest prościutki, ma wiele błędów, które z czasem wychodzą, i będą systematycznie naprawiane.. asortyment robi się coraz większy..
Wczoraj pokazałam Wam przygaszoną miętkę a dzisiaj?
Dzisiaj chcę Wam pokazać co ostatnio dosyć często (z jeszcze jedną 'perełką') nosiłam na paznokciach. 
To przepiękny ciemny granat (ciekawe czy to ma jakąś fachową nazwę?)

Krycie - pierwsza klasa. Nawet na takich długich paznokciach jedną warstwą można uzyskać super krycie. Tutaj mamy dwie. Wysycha na piękny połysk, warto zabezpieczyć go jakimś topem, bo może zostawiać ślady na papierze. Nie próbowałam go nakładać na paznokcie bez bazy z racji jego napigmentowania. Lepiej uzbroić się w jakąś bazę/odżywkę. 
Co do zmywania to polecam nasączyć delikatnie wacik, docisnąć i przesuwać go oddalając się od skórek, żeby ich przypadkiem delikatnie nie zafarbować. 
Zestawiłam go z topperem z Life (tutaj w wersji białej),
bo sa identycznego koloru. Chciałam, żeby tylko delikatnie połyskiwało.

Kolekcja KLASYCZNA

Już jutro jakaś nowość od Kobo :)!