Mięta na wiosnę. /Eclair 03.





Cześć!!!
Ale mnie tutaj długo nie było, wow :)
W końcu wracam na stałe, z nowymi siłami, lakierami!

Dziękuję, że byłyście ze mną przez ten czas, pytałyście czy wszystko w porządku. 

Chcę Wam dzisiaj przedstawić pięknego miętuska. 
Eclair numer 03.
Jest to lakier, który do pokrycia płytki potrzebuje dwóch warstw (całkiem normalna sprawa przy jasnych kolorach). Pięknie się błyszczy, mam wrażenie, że to taka mieszanka kremowego lakieru z żelowym.
U mnie ten lakier wytrzymuje ponad 3 dni (starte końcówki).


Zaskoczę niektóre z Was..
Możecie go kupić u mnie w sklepie.. Tak, dokładnie :)!
Otworzyłam sklep internetowy :)

Asortyment z dnia na dzień będzie coraz większy i coraz więcej będzie się tam działo :)!
Każde uwagi, rady mile widziane :)
Pragnę Was zaprosić serdecznie. 
Prosto, przejrzyście.

a tutaj bezpośrednio link do lakieru 




Zostawiam Was  garstką zdjęć :)
Walczę ze skórkami :))