Hean JUNGLE POP - 272 LIMITED EDITION

 
 270, 271, 272 dzisiaj 273274275276277278279280,  281. 
 
 
 
Ale wtopa..
Już się pochwaliłam, że ostatni lakier Wam pokazałam a tu się jeszcze jeden ukrył. :) Pokazałabym go Wam wcześniej gdyby nie delikatny problem z internetem. Miałam tylko na telefonie.
 
 
 
Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier Hean - 272 z kolekcji JUNGLE POP.
Fantastyczny kolor, który w różnym świetle wygląda za każdym razem inaczej. Dodatkowo ma piękną różową i złotą poświatę.
Oczywiście uwielbiam takie nieoczywitości :)!
 
 
Mamy tutaj dwie warstwy, dodatkowo w tej buteleczce jest tak ideanie przycięta końcówka, że to miod na moje oczy :) Nie wiem.. jakoś tak mam, że niesamowicie mi się to podoba.
 
Moim zdaniem ten kolor będzie bardzo fajną odskocznią dla kobiet, które lubią i noszą tylko czerwienie na paznokciach. To taki bezpieczny, przygaszony kolor.
 
 
Chcę Wam przekazać, że jest to limitowana edycja - czyli do wyczerpania zapasów.
Polecam sobie wybrać kilka z tej kolekcji. Mi się każdy podoba, ale z takich bezpiecznych kolorów to polecam z całego serca 274 oraz 273 - świetna pigmentacja, która nadaje się na stemple dając niesamowity efekt :)
 
A dla tych, które lubią każdy kolor na paznokciach to zdecydowanie fiolet 281, bo jest zaaajeee*****!!!!
 
 



















Zobaczcie jak Evree działa na moje skórki ;)
Wcale.