SENSIQUE COLOR- 196 night

 




Cześć :)!
 
 
Dzisiaj chcę Wam pokazać dwie rzeczy :)!
 
Zacznę od super hiper fajnej płytki BP-L013 o nazwie Heart Diamond Grids ( kosztuje 3$). Bardzo, ale to bardo mi się podoba każdy wzór z tej płyteczki i na pewno wiele z nich Wam pokażę. Zaznaczyłam go lakierem CA holograficznym, którym stemplowałam. Uwielbiam połączenie czerni  holo :)
 
Jedyna rzecz, która przeszkadza mi w tej płytce to to, że jeżeli ciut więcej urosną mi paznokcie to wzór będzie za mały.. o tyle dobrze, że może uda mi się jakoś póżniej z dwóch naklejek stemplowych zrobić jedną większą. Zobaczymy jak to będzie bo zawsze może mi się włączyć chciejstwo na krótkie paznokcie to wtedy nie będzie żadnego problemu :)
 
Oczywiscie w BPS jest wiele innych ciekawych płytek. Do mnie doszło 5 jak się nie myle (zdjecie jest na insta), ale póki co nie chcę Wam ich pokazywac w  całości - na pewno je kiedyś już widziałyście u kogos :)
 
Kod to oczywiscie TZL91
 
 
Druga ważna rzecz w tym poście to lakier Sensique.
Nazywa się NIGHT i ma numer 196
 
Jeżeli chodzi o nowy wygląd butelki, to jest to posunięcie bardzo na PLUS.
Moim zdaniem te lakiery nabrały teraz takiego luksusowego smaku. Raczka jest fajnie matowa co jest kolejnym plusem, bo dobrze się trzyma w dłoni.
KOLOR? Gdzieniegdzie dwie wartwy, tak to po jednej :)!
Teraz mam długie paznokcie, więc powinnam nabierać więcej lakieru niż nabieram i często mi zostaje prześwitujący wolny brzeg paznokcia, ale to tylko moja technika, którą sobie uprzykrzam malowanie paznokci :D
 
Nie rozlewa  się bardzo, ale żeby ładnie wykonczyć to musiałam mimo wszystko w okół skorek jednak pomanewrowac pędzelkiem i zauwazyłam, że nie farbuje :)
Ake czy rzeczywiscie to się dowiemy niebawem :). Zapewne w weekend. Jak będę mieć siłę na nowe mani oczywiście :)
 
Zapraszam do zdjęć.
 
W niektórych miejscach aparat się trochę zbulwersował i postanowił rozjaśnić mi skórę aby było lepiej widać paznokiec ze wzorkiem.