KOBO PROFESSIONAL - 26 Tokyo

 


Cześć!
Mania na czarne zdobienia u mnie trwa. Nie wiem jakie wy macie jesienne preferencję, ale ja zdecydowanie stawiam na czerń z dodatkiem :D!
Nie mam zielonego pojęcia czemu akurat czerń, ale podoba mi sie, no! :)
 
 
Nie o czerni dzisiaj będzie mowa (Sensique COLOR - 196 night), a o lakierze
Jest to metaliczny ciemny niebieski. Na żywo w większe odległosci zdobienie nie jest bardzo widoczne. Jest tylko taka granatowa poświata. Ale z bliska? Już dużo bardziej widać wzór :)
Bardzo ładnie się odbił, nie miałam z nim żadnych problemów :)
Myślę, że super będzie wygladał na jakimś ciut jaśniejszym niebieskim kolorze :)
 
A wzór pochodzi z płytki RUSSIAN DOLL SWEATER BP-L018
Oczywiście mój kod to TZL91 do wykorzystania na stronie BPS.
Świetny sweterkowy wzór, choć w tym zdobieniu wcale nie przypomina sweterka :)
 


Baza peel-off z Miss Sporty <3
(dwie warstwy i schodzi pięknie jednym płatem)