Sensique - avocado musse





Cześć :)
Zacznę posta od tego, że chyba nie przypadło Wam moi mili do gustu poprzednie zdobienie :)
Taki słaby odzew jest pod nim. Dajcie koniecznie znać dlaczego :)!
Natomiast dzisiaj mam dla Was zdobienie inspirowane +Cherry Nail Art, która jest zdecydowanie moim guru w kwestii zdobień :) Niestety sama nie posiadam aż tak cieniutkich pędzelków, więc radziłam sobie jak mogłam :)
 Do zdobienia użyłam farbek akrylowych. Baza pod stricte zdobienie to jakiś chiński lakier :)
Pokazywałam Wam go kiedyś jego i ogólnie całą piąteczkę na Instagramie :)
A na reszcie paznokci mam trzy warstwy lakieru Sensique AVOCADO MUSSE.
Moim zdaniem do koloru avocado mu trochę daleko, ale jak już go tak nazwali to niech tak będzie :)
Lakier ma w sobie delikatny srebrny shimmer :)
Zdobienie z daleka mi się podoba, na zdjęciach macro jednak widzę wiele niedoskonałości.
Muszę częściej ćwiczyć dłon, bo coś sie ostatnio rozleniwiłam odkąd przyszły do mnie stemple :)
Mam nadzieje, że dzisiaj uda mi się trafić w Wasz gust :*