HEAN - SPRING SUMMER 235

 



Cześć :)
 
Dzisiaj pragnę Wam przedstawić kolejny NegativeSpaceNails w moim wykonaniu. Jest to oczywiscie lekka inspiracja zdjęcia z instagrama dziewczyny: +KayleeHazACupcakee (link insta)
 
Strasznie spodobało mi się to mani, więc postanowiłam je odtworzyć w większym lub mniejszym stopniu :)
 
Jest to praca ręczna więc bardzo Was przepraszam za jakieś niedociągnięcia - szczególnie na zdjęciach macro, ale gołym okiem tego tak nie widać. A z lupą nikt nie chodzi ;))
 
 
 
Do zdobienia użyłam chyba już starej farbki akrylowej, bo wcale nie chciała ze mną współpracować. Bazą jest fajny lakier (tak, jestem maniaczką różu na paznokciach ;)) jest
Dodatkowo dodałam w sumie 4 cyrokie Swarovskiego.
Po jednym na serdecznym i środokowym a dwa na kciuku (jeden mniejszy, drugi wiekszy)
Różowy OPAL. :)
 
 
Dzisiaj trochę mniej zdjęć, ale mam nadzieję, że Wam się spodoba :*





























A