Born Pretty Store Holo Polish - 03





Cześć :)
 
Po dośc długiej przerwie (zupełnie nie miałam głowy do blogowania i malowania paznokci po wydarzeniu, które się stało w tym czasie. Przeważnie przez ten czas na paznokciach miałam Hean o kolorze szarym ;))
 
Alee...
 
Dzisiaj zaległy lakier, czekał dzielnie na wgranie i opublikowanie. Jeszcze na krótkich paznokciach.
 
Jak widać poniżej na zdjęciach jest to słabo kryjący lakier Holo, ale mi to wcale nie przeszkadza. Sama sobie wybieram lakier bazowy (bardziej czy mniej różowy). Tutaj mam dwie warstwy, ale jedna równie wygląda pięknie :)
 
Moja holo miłośc trwa co widać po ilości dodanych zdjęc. Tak jak ostatnio dodaje link do komentarzy (jeżeli oczywiście mielibyście ochote skomentować a nie oglądać miliona zdjęć)
Mam nadzieje, że wracam znów z jakąś systematycznością bo bardzo mi Was brakuje :) 
o, tu :)
 
 
 
Do kupienia jest na stronie BPS o tutaj: 03
Oczywiście kod do wykorzystania 10% zniżki TZL91
 
 






















































Lucy:




Marian: