klika słów o..

Witajcie Moje Drogie :)!

Chciałam Wam napisać, ze bardzo dziękuję za zgłoszenia, które dotarły i czekam na więcej :). Poziom trzymacie wysoki i powiem szczerze, że już cięzko byłoby mi coś wybrać a co dopiero bedzie pod koniec trwania konkursu. Dobrze, że jest nas trójka jurorów!

Wiele pytań dostaje na maila i odpowiem na nie w skórcie:
-może być wiele zgłoszeń,
-zdobienie może byc publikowane,
-jezeli masz tylko pingera - obserwujesz pingera, jezeli masz blogspota i facebooka - obserwujesz i udostepniasz tam, jezeli masz pingera i facebooka - udostepniasz i lajkujesz tam. To taka zależność. Mając facebooka również możesz wziąc udzial - wtedy lajkujesz funpage udostepniasz i przesyłasz na maila zdobienie.
- na kartce mają być wszystkie blogi wymienione oraz strony natomiast jezeli chodzi o Waszą nazwę - moze byc nick, imie nazwisko, mail, co tylko chcecie - byle WASZE.

Nie zapominajcie prosze o zgodzie na publikacje. 


Powiem Wam, że jedno zdobienie mnie niesamowicie zaskoczyło pozytywnie. Wszystkie są piękne, staranne, robione z sercem. Dziękuję! i proszę o WIECEJ - nie zdajecie sobie sprawy jaką ''wiosną we mnie uderzacie'' - ale to fajne, bo chce sie żyć !!!! :)))))

Jeżeli nie wiesz czy chcesz wziąć udział, bo regulamin przeraża, to wejdz na stronę Silcare i zrób sobie listę zakupów za 250 zł - zobaczysz jak dużo tego będzie :)!
np 39 lakierów po ich cenie (6,29) - to taka sugestia do lakieromaniaczek :D