Niezdrowa rywalizacja.

Jako, że moja skrzynka zapchana po brzegi jest wiadomościami, że nie tak miało wyglądać wybieranie miejsc - a liczę się z Waszym zdaniem jak najbardziej to sama wybiorę z Panem Robertem i Dominiką podium oraz wyróznienia.
Liczyłam na zdrową rywalizację - co było wyraźnie napisane. A zrobiła się z tego jedna wielka batalia.
Uważałam, że jest tyle pięknych prac, że sami/same będziecie mieli/miały ochotę POMÓC mi w wyborze.

22 marca zostaną ogłoszone wyniki.
Dziękuję, Dobranoc!


Roziskrzone niebo w mojej wersji..

Jak to jest wykonane?
1. Malujemy paznokcie wybranym przez siebie kolorem
2. Czekamy aż dokładnie wyschnie
3. Pokrywamy paznokcia grubą warstwą tego samego lakieru
4. Dokładnie 'zanurzamy' paznokieć w cukrze, aby drobinki przykleiły sie do tej mokrej warstwy lakieru
5. Czekamy aż przeschnie,
6. Wkładamy ręce pod ciepłą wodę, aby cukier roztopić.
7. Cieszymy się fajną fakturą na paznokciu.