Sensique STRONG & TRENDY NAILS nr. 145/ Essence, Nail Art, Express Dry Drops


Hejo!
Zapomniałam Wam napisać o bardzo fajnym lakierze, a przy okazji o wysuszaczu z Essence.
Wiem, że pewnie lepiej by było, aby to rozdzielić, ale u mnie wszystko będzie w jednym poscie :)






SENSIQUE STRONG & TRENDY NAILS nr. 145


Opis producenta:
Lakiery do paznokci z nowoczesną formułą tefpoly, która:
- przedłuża trwałość lakieru,
- pogłębia intensywność koloru,
- zapewnia efekt szklanego połysku. 
Dostępnych jest 30 kolorów. Lakiery są bez toluenu i formaldehydu.

Skład: 
Butyl Acetate, Ethyl Acetate, Nitrocellulose, Acetyl Tributyl Citrate, Phthalic Anhydride (and) Trimellitic Anhydride (and) Glycols Copolymer, Isopropyl Alcohol, Stearalkonium Hectorite, Adipic Acid (and) Fumaric Acid (and) Phthalic Acid (and) Tricyclodecane Dimethanol Copolymer, Citric Acid, Mica, Silica, PTFE [+/-Calcium Aluminum Borosilicate, Polyethylene Terephthalate(and)Alumini um, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77019, CI 77891, CI 19140:1, CI 15850:1, CI 15850:2, CI 15985:1, CI 15880:1, CI 15865, CI 75470, CI 77163, CI 77510, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77266, CI 77183, CI 77288, CI 12085, CI 77742, CI 21108, CI 71145] (27.12.2012)







Sposób użycia: 
Nałożyć dwie warstwy i poczekać do pełnego wyschnięcia.


Pędzelek:
Miękki, wielkość standardowa, przyjemnie się nim maluje paznokcie.

Butelka:
Klasyk, pojemność 8ml/ ok 6zł

Krycie:
Jeżeli się postaramy to jedna warstwa nam w zupełności wystarczy - albo dwie cienkie. 
Nie smuży.







Moja opinia:
Lakier fe-no-me-na-lny! Zakochałam się. Kolor ma szaro-bezowo-różowy. W zależności od światła te tony się ukazuja. Ja osobiscie czuje sie w nim bardzo dobrze.
Wydaje się być trwały. Po pomalowaniu mamy piękną taflę połysku - duuuży plus. 
No nie mam mu niczego do zarzucenia. :) 


Essence, Nail Art, Express Dry Drops



Opis producenta:
Ekspresowy płyn przyspieszający wysychanie lakieru. Osusza lakier do paznokci w ciągu 60 sekund. Stosuj 1 - 2 krople na świeżo pomalowane paznokcie.

Skład: Cyclopentasiloxane, Hexamethyldisiloxane, Dimethicone, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Tocopheryl Acetate. (15.01.2012)

Cena: ok. 6zł / 8ml


Moja opinia:
Zapach nie jest bardzo wyczuwalny, szczerze powiedziawszy chyba w ogóle nie pachnie. Na moja paznokcie 1-2 krople nie wystarczają, więc automatycznie zużywam go więcej. Nie powiem, aby był wydajny. Z kwestii technicznych - fajna sprawa z tą pipetą, aczkolwiek dużo produktu spływa po skórkach i palcach. Wysuszacz nie wysuszy nam lakieru w 60 sekund - tak, to bujda, aczkolwiek po zaaplikowaniu tej rzadkiej cieczy ta wierznchia warstwa jest jakby lekko przesuszona (ale naoliwiona), przez co dotykajac np palcem nie zrobimy sobie dziury. Czy wspomaga suszenie? wydaje mi się, że skraca czas schnięcia, ale nie do sugerowanych 60 sekund. Czy kupię go znów? jeżeli nic nie wpadnie w moje ręce lepszego to owszem. Ale jeżeli znajde, to raczej nie bede sie zastanawiać nad jego kupnem, ot to taki gadzecik.