Lista uczestniczek Konkursu. + info!

Oto lista uczestniczek.

Mam kilka informacji dla Was.

Jeszcze dzisiaj pokaże się post ze wszystkimi wzorami, które zostały do mnie wysłane.
Bardzo Was proszę o głosowanie w komentarzu na kogo głosujecie. Głosować mogą wszyscy (anonimy również - link do fejsa, weryfikacja czy aby nikt nie glosuje anonimem 500 razy na jedno zdobienie) na tyle zdobień ile Wam się podoba. Wybieramy miejscie 3.

1 miejsce wybiorę Ja,
2 miejscie Pan Robert z Silcare wraz z Dominiką z Wzorki na paznokcie
3 miejsce Wy.

wyróżnieniaa wraz liczbą od najwiekszej ilości glosów.


Licze na zdrową rywalizację, bez oszukiwania.
Macie znajomych, znajome, fanki, fanów, rodzine, kogo tam chcecie.

Proszę napiszcie mi w komentarzu, że przy Waszym numerku się wszystko zgadza.
Mail jest dla mojej informacji.



*18 Mesiasz Ciszy
36 Edyta Figiela/ Złota pigmejka