Zmatowiony cyrk na paznokciach - Hean 214 limited edition / Nowy kształt.





(przepraszam za tę ranę na środkowym palcu, ale chyba za mocno obcięłam skórkę :/)


Zmieniłam kształt paznokci :O :D
Wiem, że wiele z Was chciałoby mieć kwdraty, ale mnie one już znudziły i mam nadzieje, że ten tez się Wam spodoba :)
Mi przypadł do gustu i jakiś czas mam ochotę go ponosić  :)
Co wy uważacie na ten temat? pasuje mi taki kształt czy jednak jestem skazana na kwadraty ??


U której z Was widziałam własnie Hean 214 na białej bazie i przepadłam. Strasznie mi się to mani spodobało, więc postanowiłam go odtworzyć. 
Na dwie warstwy białego dałam jedną warstwę Hean, trochę musiałam się nałowić i je porozmieszczać na paznokciach, ale to nie jest żaden problem.
Jako ze w wersji tej nie mojej był połysk (chyba dobrze pamiętam) to ja swoją zmatowiłam. Lubię biały mat.

Dajcie mi koniecznie znać co myślicie o tym kształcie, bo mimo ze mi się podoba to zaczynam się w sobie bić, że może wchodzicie tutaj bo to wlasnie kwadraty Was zachęcały.
Całuje gorąco.

P.S. Na Grouponie można kupić lakiery Fenix po bardzo atrakcyjnej cenie :)