Vipera Roulette 40




Wiem, wiem, wiem.. mają go wszyscy i męczą ten lakier na białej bazie, ale co ja poradzę jak tak kolorowe toppery niesamowicie podobają mi się własnie w takim wydaniu?
Jest totalnie słodkie, dziecinne, inne niż na co dzien..


Vipera Roulette numer 40 oczarowała mnie jak tylko zobaczyłam jej pierwszy swatch uu.. już nawet nie pamiętam kogo :D! ale liczy się fakt, że zapadła mi w pamięć niesamowicie i długo jej szukałam.. albo się nie spotkałam ze stoiskiem Vipery w jakiejś Galerii albo nie było akurat tego numerka.


Mam tutaj dwie warstwy białaska od Sensique dodatkowo tylko jedną warstwę wyżej wymienionej Vipery. 
Za to zdecydowałam się pokryć nią wszystkie paznokcie :)
Calość pokryłam Kwikiem przez co niektóre skrawki, które wystawały - już tego nie robią >:-D

Poniżej video Vipery i zestawienie 3 topperów. Który najlepszy? Zadecydujcie już same :)
...













Który Wam się najbardziej podoba :)??
Każdego jest po jednej warstwie.


My Secret - Confetti Game (klik w link :))


zmatowiony Hean Limited Edition numer 214 (klik w link:))


czy..
dzisiejsza Vipera Roulette numer 40 :)

iiiii filmik na koniec Vipery :)