BODY CLUB - kąpiel do dłoni

 Tabletki musujące - kąpiel do dłoni
OPINIA



Cześć.
Dzisiaj chcę Wam napisać co nie co o tabletkach do kąpieli dla dłoni.

Tabletka ma w sobie:
- składniki zmiękczające wodę
- kwasek cytrynowy
- mocznik 10%
- olej z pestek winogron
-  olej z awokado 


Musujące tabletki do kąpieli dłoni Body Club nawilżają i regenerują skórę dłoni oraz zniszczone paznokcie.

Sposób użycia: wrzuć musującą tabletkę do niewielkiej ilości ciepłej wody, po jej rozpuszczeniu, zanurz dłonie na około 15-20 minut. Po wyjęciu dłoni z wody, osusz ręcznikiem. Stosuj raz w tygodniu.

Uwaga: Unikać kontaktu z oczami. W przypadku dostania się do oczu natychmiast przemyć letnią wodą. Do użytku zewnętrznego. Nie spożywać.

Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym miejscu w temperaturze 5,0-25,0°C. Chronić przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.


Tabletki mają dosyć przyjemny zapach, bardzo fajnie musują i barwią wodę na różowo.
Jeżeli chodzi o nawilżenie to robiłam sobie 4 razy te tabletki i zauważyłam, że.. niewiele mi to pomaga :D! po wyjęciu może rzeczywiście są delikatne, trochę spięte, ale nie trwa to zbyt długo. Nie zauważyłam jakiejkolwiek poprawy "na dłuższą metę". Jeżeli chodzi o skórki (są jak były) czy skórę dłoni. Nie wybiela paznokci.

Jeżeli chodzi o takie domowe 20 minutowe SPA, okej!
Rozpuścić, wymoczyć i zapomnieć ;)

Oczywiście położyłam sobie na paznokcie odżywkę i wtedy poszłam spać.
Rano jeszcze pachniały.