Hean - Jungle Pop Collection 273 LIMITED EDITION






Cześć :)

NA samym początku chciałabym Was zaprosić do oglądnięcia mojego nowego tworu :)
Cała kolekcja Jungle POP w jednym miejscu :)
Za jakieś niedociągnięcia przepraszam :)
Po obejrzeniu filmiku zapraszam Was na krótki opis dzisiejszego lakieru z kolekcji oraz miliona zdjęć :)


Mam nadzieje, że zauważyłyście jak będzie niebawem wyglądać moje nowe logo :)!!!!
Wygląd bloga też się zmieni, ale to musicie mi dać jeszcze chwilkę :)!
A wtedy szykuję dla Was rozdania w formię bonów a w drugim przypadku aż 3 kolekcje do rozdania, które wyjdą z samej siedziby firmy!!! Coś czuję nosem dodatkowe gratisy!! Bądzcie czujne :)

Dzisiaj mam dla Was 

Nudziak z drobinkami holo świetnie kryje. Na dobrą sprawę jedna warstwa by wystarczyła i lakier wtedy ma jasniejszy kolor. Druga dodaje głębi i charakteru :)
Tak się zdarzyło pierwszy raz, że nie musiałam prawie wcale czyścić skórek,
Tak nim się super maluje paznokcie!
A zgadnijcie jak ze zmywaniem? :)
....
Jak lakier kremowy :) zero tarcia!!!