Golden Rose Express Dry - 66





Cześć :)
Z komputerem walczę nadal, nie wiem co jest grane. 
 Ale już wgrałam dodatkowe dwa mani więc będzie dobrze :))

 Mam dodatkowo zrobione przeze mnie zdjęcie wczorajszej burzy :)))

A mani jakie chcę Wam dzisiaj pokazać to
w duecie z Eclair metalicznym w kolorze różowym.

Jeżeli chodzi o GR to nie wiem co jest grane, ale bąblował mi ten lakier niesamowicie, położylam na niego koncówke KWIK KOTE (powtarzam pytanie: czy wiecie coś na temat tego, że w Hebe nie jest już dostepny???), który zakamuflował te bąble.
Lakier potrzebowal 2 warstw chociaż na środkowym palcu jak kładłam drugą warstwę to tak dziwnie ściągnęła sie poprzednia :|||| w jednym w mani miałam dokladnie to samo, ale nie pamiętam numeru a nie zrobiłam zdjeć.
Macie tak samo??



Dodatkowo zestawiłam go z Eclair lakierem, bo chciałam być blink na słodko. Na jedną warstwę rozowego dałam dwie warstwy Eclair - choć się póżniej okazało, że niepotrzebnie bo dobrze kryje po dwóch warstwach :)


Kolejno chciałam dodać stempel, ale GR się do tego nie nadaje :)