Born Pretty Store - 12 holo



 Cześć :)
Dzisiaj dla Was mam cudnego holosia od Born Pretty Store :)


Piękny, prawie butelkowy kolor naszpikowany holo drobinkami. Ja nałożylam go na taki ciemny zielony jak widać w kąciku paznokcia na powyższym zdjęciu bo szkoda mi dawac trzy warstwy tego cudeńka, szczególnie, ze  ta buteleczka jest taka malusia. Ma tylko 6ml. 
Miałam już wersję niebieskiego (nr 8) z tej kolekcji i równie jestem zadowolona z tego jak z jego poprzednika :)
Ja jestem z tych osób, które uwielbiaja takie nieoczywiste kolory :) 
Bardzo dobrze się w nim czuje :)
Zmywanie bez zadnego problemu
Tutaj bez zadnego topu - choć zauwazyłam że top High Definition od Hean nie tłumi efektu holo tych lakierów :)
Szkoda, że lampa ring nie pokazuje jaki on jest piękny - za to na koncu posta Wam zrobiłam takie zdjęcia z ręki w normalnym swietle :)




Oczywiście jak ktoś ma ochotę to podaję kod :)