Hean City Fashion - 5e, 184, 10t// Płytka Born Pretty Store - BP-L024







Cześć!

Chcę Wam dzisiaj pokazac moje całopaznokciowe stemplowanie oraz 2 a dokładniej to trzy lakiery z kolekcji City Fashion :)

Oraz wzór z płytki Flower Theme BP-L024, która w całości zawładnęła moim sercem :)


Zacznijmy od płyteczki Born Pretty Store - będzie o niej często, bo aż zapewne z 14 razy, bo tyle jest wzorów, a każdy z tych wzorów bardzo mi się podoba. Jako, że dzisiaj padło na taką kolorystykę to nic innego mi nie pasowało jak róże :) Świetnie mi się nią odbijało, widać na paznokciu każdy detal :)
Jest świetna!!!
(szczególnie dla takiego laika jak ja :)))

Lakierów, których użyłam to Licorice, którego nie mogę znaleźć w sklepowej stronie, nie wiem dlaczego. Może to była edycja limitowana (wygrałam go kiedyś w rozdaniu na FP Hean). Na paznokciu wygląda przepięknie, ale to zdjęcia macro pokazują co się w nim tak naprawde kryje! Coś pięknego. :) I tym własnie kolorem odbijałam stempel - świetne krycie.

Dodatkowo jako bazę nałożyłam perłowy Hean o numerze 5e, który nałożyłam na jedną warstwę Hean 10t - kolor czarny, żelkowy. Uzyskałam piękną głębię tej perełki :)

Powiem szczerze, że nie mogę się napatrzeć na te moje dzisiejsze paznokcie :)
Spójrzcie same :)
Klasyka sama w sobie :))))

































 Oczywiście jeżeli chcecie możecie użyć mojego kodu, który daje Wam 10% zniżki oraz jak wiemy jest darmowa wysyłka :)