Wibo Satin 02

 


Cześć!
 
Chcę Wam dzkisiaj pokazać lakier, który już był na moich paznokciach, ale dodałam zdjecia tylko na instagrama :)
 
 
Jest to Wibo Glamour Satin o numerze 02. Piękny granatowo-zielony lakier z poświatą fioletu (widać na niektorych zdjęciach).
Dałam go na czarną baze choć domyślam się, że nie była ona niezbędna.
 
Niestety lakier ma wykonczenie satynowe jak nazwa wskazuje co moim zdaniem jest troche strzelenie sobie w kolano przez firmę Wibo. Dużo piękniej wygląda on własnie w błysku.
Bardzo cięzko było mi go sfotografować, sama nie wiem czemu.
Mam nadzieje, że się Wam spodoba choć trochę :)
Mi się podoba bardzo :)
 
 
 
 
Na końcu kawałek mojej półeczki, której zmieniłam miejsce i pomalowałam ją na biało.
Długo czekała już ''goła i wesoła'' dlatego tez nic się nie pokazywało na blogu.
Niestety w 650 sztukach (zdj na insta) w kartonach  ciężko szukać tego konkretnego :O
Nie układałam ich kolorystycznie, bo oprócz ostatniej dolenj półki nie mam już prawie miejsca.
i nawet sama nie wiem jak miałanym je poukładać...... :D
Zapraszam na zdjęcia.