Black&Gold Splatter Nails

 
 



Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was Splatter Nails w wersji matowej a dodatkowo czarno-złotej :)
Wiem, że teraz jest wielkie bum na biało czerwone, bo w końcu zbliża się Halloween :)
 
 
Dzisiaj zobaczyłam tę kolorystkę u @lackfein :) tylko, że ja nie robiłam tego w formie naklejki tylko bezpośrednio na paznokciach :)
Moja wersja jest również bardziej ''opluta'' :)
 
 
Użyłam do tego dwóch warstw Hean City Fashion - 10t za 8,99 - 12ml  (jest to większa pojemność I love Hean - 10t za 4,99 - 6ml)
 
dodatkowo w swoich zbiorach szukałam mocno napigmentowanego złotka i tylko to udało mi się znaleźć :)
Sally Hansen Color Quick, który według mnie nie nadaje się na całe paznokcie bo smuży, sciąga się bardzo. Do stempli i włąsnie tego typu rzeczy jest boski :)
Całość oczywiście zmatowiłam :)
 
Wolicie wersje biało/czerwoną czy czarno/złotą?
A może jeszcze jakies inne kombinacje?
Sama kiedyś Wam pokazywałam w róznych kolorach na białej bazie :)
ale to było tak dawno, że już nawet nie chce mi się szukać linku :)