Golden Rose Rich Color - 110





Cześć :)
 
Pomimo choroby mam dla Was dzisiaj piękny lakier do pokazania od Golden Rose.
 
Piękny, cudowny choinkowy kolor :)!
Idą święta, kolor idealnie pasuje w ten klimat :)
Tym lakierem dużo lepiej, łatwiej malowało mi się paznokcie :) Konsystencja jakby ciut luźniejsza od 34, choć tutaj dałam dwie warstwy lakieru, by nadać tej głębi :)))
Pędzelek idealnie ścięty :)!
Nie chcialam dodawać żadnego stempla, żadnej ozdoby bo uważam, że ten kolor tego nie potrzebuje :)
 
I jak Wam się podoba?
Jeżeli nie macie ochoty oglądać takiej dużej ilości zdjęć to proponuję kliknąć TUTAJ (link do komentarzy :)
 
Na końcu posta jeszcze krótki rzut na dwie dzisiejsze paczki, które dzisiaj do mnie dotarły :)











































Płytki od LadyQueen <3



Dzisiejsza przesyłeczka od IG: agaszak. Dziękuję Ci kochana za takie cudowności <3. Dance Legend skladł moje serce a Max Factor, którego tyyyle szukałam w końcu jest mój :))!!! Niesamowite <3