My Secret - Gel Effect - 259 CORAL PINK

 


Cześć...
 
No to pokazuję Wam moje kikuty ;/ ;(
 
Niestety złamałam środkowy paznokiec prawie przy samym mięsie i tak własnie wyglądają moje paznokcie skrócone.. porażka..
Opuszki bolą bo są narażone na wszystkie możliwe urazy.. wręcz nie umiem chwytać tak krótkimi paznokciami :/.
 
 
Przjedzmy do lakieru - super, świetny, fajny, jesienny tylko skąd taka nazwa? ani to koral, ani tym bardziej róż :O!
Dla mnie to taki głeboki pomarańcz, wręcz ciut wpada w neon. Dwie warstwy, dla mnie konsystencja kremowa, choc gel effect to tutaj chodzi raczej o błysk. Tak, jest, ogromny :)
 
Jesienny? Jak najbardziej :)
Bezproblemowy :)
 
Dodatkowo położyłam na niego brokacik z Sensique oraz stempel z +Lady Queen Beauty (link) płytka o nazwie Classic Leaves Butterfly Flower Wave hehe004