Lancôme - 441N Midnight Rose

 


Cześć :)
Chcę Wam dzisiaj pokazać swatch lakieru
Lancôme - 441N o nazwie Midnight Rose (nie zauwazyłam nazwy na butelce - wyszukałam na stronie)
Piękny kolor, świetna pigmentacja - no czego chcieć więcej na jesień?
Domyślam się, że będzie trochę farbował skórki, więc UWAGA :)
 
Dałam dwie warstwy, choć już jedna robi całą "robotę" :) dodatkowo kremowa, luźna konsystencja :)Ciężko mi było go uchwycić na zdjęciach, ale jest naprawdę blisko. Miałam duży problem ze zdjęciem samej butelki więc jest jak jest :)
 
Do zdobienia użyłam dwóch płytek :)
Inspiracją było gdzieś kiedyś zdjęcie znalezione na instagramie, ale tak zrobiłam zrzut, ze nie mam zielonego pojęcia czyje to..  (Jak wiecie dodaje przeważnie źródło swojej inspiracji) Najpierw zrobiłąm stempel z płytki  hehe004 o nazwie Classic Leaves Butterfly Flower Wave a później hehe006 o nazwie Flowers Leafs ze strony  strony +Lady Queen Beauty (link)
Nie mam tak dobrze kryjącego żółtego lakieru, więc dodałam ciut żółtego do białego, żeby tak nie biło bielą po oczach :) (jakby kto pytał) :D
 
Całość oczywiście pokryłam  TOP COATEM :)
 
 
 



























 Najbardziej zbliiżony kolor lakieru jeżeli chodzi  o zdjęcia butelki i pędzelka :)