My Secret GEL EFFECT - Burlywood 256

 

 


Cześć :)
 
Dzisiaj chcę Wam pokazac lakier z nowości My Secret.
Jest to My Secret GEL EFFECT - Burlywood :)
 
 
Po tych wszystkich ciemnościach na paznokciach pora na coś jaśniejszego a i nawet kolor dodałam :)
Natchnęła mnie na to +Redhead Nails, która ostatnio zrobiła piękne naklejki stemplowe :) Nie jest to moja ulubiona metoda, mam problem z przyklejaniem tych naklejek.. -.-''
 
No nie ważne, jeszcze się nauczę :))) Z reszta to zdjęcia makro i wszystko wyłapują, każde niedociągnięcia (sorki za nie :)), na żywo ich wcale nie widać :) 
 
Wrócmy do lakieru - jakoś wyjątkowo dobrze nosi się ten kolor :) Mamy tutaj w większości dwie warstwy, ale na srodkowych paznokciach musiałam dodać trzecią bo coś nie za bardzo chciał się wypoziomować. Końcówki nie prześwitują, kolor rzeczywiście jakoś taki kremowo-żelowy :)
Jestem zadowolona.
 
Do zdobienia użyłam płytki od +Lady Queen Beauty i pomalowałam je lakierami, póżniej podważyłam wykałaczką i nakleiłam na jeszcze mokry lakier. :)
Wzór idealnie nadaje się na kolorowanie, świetnie wyżłobiony. Nie mam sie do czego doczepić :)
Jeżeli macie ochote na 15% rabatu to mój kod to NCLC15 na wykorzystania na stronie Lady Queen Shop a płytka to Flowers Leafs (hehe 006) w cenie 2,99$. :) 
 
 
Niestety serdeczny zalałam strasznie topem i tak na zdjęciach wygląda niezbyt ciekawe, aaalllee .. co tam :D :)