Golden Rose Rich Color - 34 // Lion Square Pattern LadyQueen.

 

 
 
Cześć :)
Chcę Wam dzisiaj pokazac piękny jesienno-zimowy lakier :)
Skróciłam paznokcie i już wtedy gdy to robiłam to wiedziałam co będę chciała Wam pokazać :)
Śliczny, glęboki kolor.
Mamy tutaj jedną warstwę lakieru, która zakrywa wszystko co ma zakryć  :)
Zmywa się bezproblemowo - nie farbuje skórek!!
Pędzelek idealnie ścięty, konsystencja bardziej gęsta niż rzadka, ale nie stwarza problemów przy malowaniu :)
 
Przy zdobieniu dodatkowo dodałam na środek Hean holo, który nadaje jeszcze większej głębi i na to wzorek z płytki, którą dostałam od LadyQueen. Kółeczko z 5 ślicznymi wzorami <3
Na pierwszy strzał poszedł właśnie ten. Ponieważ kolor bazowy jest dość ciemny to nie zalezało mi na idealnym i równym odbiciu wzoru. Nie chciałam też takiej powtarzalności :)
Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu moje dzisiejsze zdobienie.
 
Płytka nazywa się Lion Square Pattern i jest w cenie 2,99 $. Ma świetnie wyżłobiony wzór :)! Jeżeli macie ochotę na 15% zniżki to mój kod to NCLC15 :)