HEAN - 204 z kolekcji COLOR ULTIMATE





Cześć!
Dzisiaj przychodzę do Was z lakierem z najnowszej kolekcji Hean COLOR ULTIMATE 
a dokładnie to z numerem 204 i poczęści 209 :)
Kolekcja ta jest nowością (lakiery City Fashion zostały wycofane) i ma w swoim zbiorze 32 sztuki :)
Jako, że robiłam sobie wczoraj swatche na wzorniku całej 32 i ten jako pierwszy wpadł mi w oko :)
To taki piękny cukierkowy lekko neonowy róż, który kryje po dwóch warstwach i jego biały kolega o numerze 209 również (ma w sobie delikatne drobinki srebrne). Kolor 209 jest kremowy ale z dodatkiem żelowości. 
Do zdobienia wybrałam sobie różyczki z jednej z płytek które posiadam i zrobiłam lakierowe naklejki własnie z tym kolorem i jeszcze z zielonym z kolekcji Ball :) Niestety jedną naklejkę zle zerwałam, wiec na drugiej dłoni jest tylko jeden kwiatek, który też jakoś tak bez sensu przykleiłam :|
Naklejki nie do konca mi wyszly, ale z daleka nie widac, wiec kto by sie tym przejmował :)
Najbliższym kolorem, który udało mi się na zdjęciu odwzorować jest pierwsze zdjęcie (główne). 
Zobaczcie na zdjeciu jak wygląda nowy pędzelek - w moich odczuciach maluje sie nim idealnie - dwa pociągnięcia i cały paznokiec jest pokryty lakierem :)!!! Oszczędność czasu, serio :)

Jest to pierwszy kolor, który Wam pokazuję i mam nadzieję, że zrobiłam Wam chrapkę na całą resztę :)