Disco Nails / Imperium pięknosci






Cześć! :)
Mam dzisiaj na paznokciach coś pięknego :)!
To folia transferowa, ale ale.. zanim wyłączysz stronę przeczytaj do końca :)!
Może dowiesz się czegoś nowego, a może już to wiesz. Kto wie :)


Zacznę od tego że folię (allegro: imperium_nails) przykleiłam na czarny lakier bazowy (poraz kolejny ZILA ONYX) specjalnym klejem do folii. Przyklejala się bardzo latwo, choc ciężko na pierwszy rzut oka dowiedzieć sie która to stroną mam nakleić tę folię (to uważam za minus samej folii) 
 No i postawiłam się przed bardzo trudnym dylematem - co dalej? Zostawić? Nie chyba..
No  więc na wzorniku zrobiłam sobie dokładnie 5 pazurków własnie w takiej kombinacji która miałam na dłoniach. Niestety przetestowałam wszystkie przezroczyste lakiery i każdy w mniejszym lub większym stopniu marszczył folię. Najlepiej w tym zestawieniu wypadł HEAN HIGH DEFINITION (lubię go do holosi, bo nie gasi ich efektu), ale... wpadłam jeszcze na inny pomysł. Jako, że doszłam do wniosku, że to mani raczej na "wyjscie" tak postanowiłam połozyć na niego top hybrydowy - tym sposobem nie nabawiłam się marszczenia a w głowie kołatała myśl - wytrzymaj do jutra. Nie wiem jak Wam, ale mi najwiecej na paznokciach najczęściej robi NOC i ja nie wiem w takim razie co ja tymi rekami musze robić, żeby najwieksze przetarcia itp robią się w własnie w nocy podczas snu ;))
i powiem Wam - przetrwało :)! Co najlepsze - nawet teraz je mam na paznokciach (idą zaraz do zmycia bo czekam na kuriera ^^ będzie testing) i wyglądają bardzo ładnie. Myślę, że jak na jedną noc aby zaszaleć, zrobić sobie takie paznokcie (mam na mysli cały czas zwykly bazowy lakier) to jest to świetny pomysł :)!
Na hybrydach będzie się pewnie trzymac do następnej zmiany mani, więc pewnie dla tych, które nosza hybrydy będzie to ułatwienie i fajna opcja:)) 

Co myslicie? mi się niesamowicie podoba! Na szczęscie mam jeszcze kilka sztuk z innymi wzorami i na pewno na FB i insta Wam je pokaże :)! Zapraszam na zdjęcia :)