ZILA / Drogeria.pl / 10 butterfly




Cześć!
Wczoraj doszła do mnie kolejna paczka ambasadorska a w niej 5 sztuk kompletów szablonów/naklejek z Drogeria.pl, które sama sobie wybrałam :).
Na pierwszy rzut poszły piękne, ale troszkę problematyczne motylki (10 Butterfly). O ile kciuk niesamowicie mi się podoba tak już reszta troszkę mniej, może dlatego że jednak chciałam aby wyglądały idealnie jak na szablonie. Ale o tym pod koniec. Teraz kilka spraw technicznych:
Zdobienie wykonałam lakierami Zila
Biała baza: Zila 119
Motylki:
Zila Raqu
Zila Lanti
Zila Blue Lagoon
(w każdym linku w zdjęciach lakieru macie każdy z osobna lakier jak wyglada na paznokciach :)

Co do naklejek/szablonów - u mnie prawa wyglada tak, że moje paznokcie mają bardzo duże krzywizny - szczególnie przy wałach około paznokciowych i gdy próbowałam to przykleić tam to odklejało się gdzie indziej. Musiałam działać szybko. Wolne przestrzenie zaatakowałam gabęczką z tą własnie mieszanką która podałam wyżej :)
Jak na pierwszy raz to uważam, że całkiem wyszło mi to dobrze :) Nie idealnie, ale dobrze :D!
Zapraszam na zdjecia