HEAN - 190 z kolekcji COLOR ULTIMATE / IMPERIUM PIEKNOSCI






Cześć :)
Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo ciekawym kolorem. 
Hean - 190  to taki (moim zdaniem) kolor rozbielonej zupy pomidorowej z dość dużym dodatkiem różu :)
Nie wiem jak Wam go inaczej opisać, ale na pewno nie jest czerwony, pomaranczowy tym bardziej ani na pewno nie jest samym w sobie różem. Ja uwielbiam nosić w takim kolorze paznokcie (takim.. mam na mysli nieoczywistym) i co najlepsze udało mi się dopasować naklejkę w tym własnie kolorze. Od rana o tym myślalam, wydawalo mi się, że jednak nie będą ze sobą współgrać a jednak współgrają super :). Powiem Wam, że coraz lepiej idzie mi naklejanie tych naklejek :) na jednej z grup na FB dziewczyna dała pomysł aby naklejke najperw zamoczyć na sekundę w wodzie, później na sekunde w acetonie i znów do wody do rozmięknięcia i to sprawdza się swiętnie. Nie dość, że jest na tyle miekka ta naklejka, że idealnie dopasowuje sie do krzywizn, ale przez to, że ciut roztopiona przez zmywacz na poczatku to świetnie sie ją czyści ze skórek :). Najlepiej jeszcze ją wyciąć w kształt paznokcia to już w ogóle fantastycznie to działa wszystko ze sobą :))!
Naklejki z allegro od użytkownika @imperium_nails

Może przejdzmy do samego lakieru - jak wspomnialam w ostatnim poście bardzo podoba mi się ich nowy pędzelek - dwa ruchy i pierwsza warstwa jest tam gdzie powinna i dodatkowo jeszcze nic nie zalane :)!!!
Konsystencja to krem z delikatna formuła żelowa tak zwane crelly? Jak się mylę to mnie poprawcie :). Nie ma dodatkowych shimmerów, gliterrów, flakies.  Pigmentacja okej - po dwóch warstwach nie ma śladu po prześwitach. Fajnie się poziomuje,
Co myslicie o takim zdobieniu?? Mi przypadło do gustu niesamowicie :)) 





















 róże - 2 od lewej :)