Sensique ART NAILS - 321





Hejo!!
Zapomniałam Wam pokazać tego cudeńka :) 
Długo zajęło mi zastanawianie się z czym chcę go połączyć. Czy 'lecieć' po całości np na słodko, czy może tylko wybrane paznokcie?
Wymyśliłam więc, że to on będzie grał pierwsze skrzypce i zestawiłam go z Hean City Fashion - 184 i już moim dogorywającym jedynym ( :O ) szarym lakierem z Safari jaki mam (w sumie to nie wiem dlaczego nie mam żadnego innego 'czystego' szarego lakieru)

Czemu z Hean? Bo to ciemny kolor ze złotym shimmerem, a w lakierze Senisique sa złote drobinki :)
(świetne wytłumaczenie, co :D? Geniuszem troszkę zalatuje :)))

Wolałybyście wersję słodką czy jednak ta Wam przypadła do gustu? Czy udało mi się pokazać Wam jak śliczny jest ten lakier? (tutaj mała sugestia do Sensique - wymienić pędzelki na normalne i będzie odlotowo :))