Hean City Fashion numer 184/ lukrecja [LICORICE]







Witam Was Kochane :)
Dzisiaj pomalowałam paznokcie lakierem Hean City Fashion numer 184, który według strony internetowej Hean ma nazwę Lukrecja - moim zdaniem trafione idealnie :)
Chciałam zauważyć na początku, że chyba pierwszy raz w życiu miałam tak dużo lakieru w butelce :O
Nie zdążyłam dobrze zanurzyć pędzelka a już było za dużo lakieru :)
Miłe to ;)

Drugą sprawą jest krycie. Pierwszy raz sie spotykam z takim kryciem lakieru! WOW!
JEDNO WIELKIE WOW!
Ręczę Wam, że tutaj jest jedna warstwa :)

Co do koloru - ciężko mi określić czy to czarny czy bardzo ciemny brąz - wlasnie jakby miał slabsze krycie to byłoby łatwiej - ale kolor LUKRECJI idealnie pasuje.
Przepraszam, ale nie jestem Wam go w stanie zidentyfikować, brakuje mi wiedzy nt tonacji kolorów.
Swoją robotę również robi złoty, brudny złoty shimmer :)
Nie ułatwia to sprawy - ale dzięki temu kolor jest wyjątkowy w 100%.

Zdobienie wykonałam popularną metodą z folią.
 'Ciapiemy' krople lakieru, przykładamy folię, dociskamy/rozprowadzamy palcem i ściągamy delikatnie folię :)