eKobieca.pl / China Glaze - Watermelon Rind

 


Cześć :)
 
Po ostatnim nudziaku chcę Wam dzisiaj pokazac przepiękny lakier.
 
Jest to China Glaze - WATERMELON RIND,  który dostępny jest w drogerii eKobieca.pl w cenie 14,99 zł. Jestem w szoku, bo nie wiedziałam, że CG można znaleźć w tak niskiej cenie :) Wydawało mi się zawsze, że one na polskim rynku oscylują w kwocie ok. 30-40 zł a tutaj taki psikus :)
 
Lakier potrzebuje trzech warstw do pełnego krycia (cienkie) lub dwie grubsze z naciskiem aby skupić się na końcówkach :) Wiedziałam, że położę wzór ze stempla Eagle Circle Square Wave hehe028 więc nie zależało mi na super kryciu :) W necie możecie znaleźć pełno swatchy tego lakieru, czy w macie, czy jako top. Ja postanowiłam najmniejszy paznokieć pomalować na czarny kolor a resztę ostemplować :) Oczywiście kciuka też ostemplowałam, ale bardzo chciałam Wam pokazać zdjęcia macro czystego lakieru :)
 
Kolor to zielono-turkusowa jelly baza z mnóstwem glassflacked i wygląda to powiem Wam szczerze pięknie :)
Czy i Wam się podoba tak jak mi?
Jak na pierwszy lakier tej firmy na moich paznokciach to jestem bardzo zadowolona :)
Nie sprawdzałam schnięcia, ale po pomalowaniu paznokci, wyschnięciu bazy peel off na skórkach to zaczęłam stemplować i nic się nie działo złego :) Nastepnie pokryłam całość topem i tak o to wygląda efekt koncowy :)
 
Na snapchacie możecie zobaczyć jak się piękność mieni :)