ZILA Spark - 136 turquoise











Cześć :)!
 
 
Chcę Wam dzisiaj pokazac jak zostałam zaskoczona paczką od DROGERIA.PL (polecam zajrzeć - mają holo!!!!!!!!).
Czy to nie jest piękne?! Czułam się jakbym otwierała prezent od świętego mikołaja  :)!!
 
Od Pani Agnieszki dostałam trzy piękne lakiery, które sama dla mnie wybrała. Teraz na ten zbliżający się czas pasują idealnie :)
Natomiast ja na dzisiaj wybrałam wersje Turkus, kolory morskie.
Czyli na pierwszy strzał poszedł kolor
 
To przezroczysta baza z miliardem kwadratowego drobnego brokatu oraz gdzieniegdzie ujrzymy holo heksy :)
Dobrze sie rozprowadza, nie musiałam niczego specjalnie łowić, nie musiałam pędzelkiem poprawiać Nie robią się dziury :)
Na koniec dodałam jeszcze czarny stempel i nie mogę się napatrzec na te moje pazurki. Co chwilę mi mignie przed oczami jakiś brokacik.
Oczywiście baza peel off - jak to do brokatów :)
 
Jeżeli tylko te dwa lakiery okażą się tak miłym zaskoczeniem jak te to możecie mnie nazywac
ZILO-maniaczką :)!!







Jedna warstwa na bazie
































Paznokiec serdeczny musiałam dorobić żelowy, ponieważ go wczoraj złamałam a nie chciałam znów wszystkiego ścinać na zero. Już tyle czekałam, aż odrosną te moje krókie kikuty a tu wczoraj taki niefart.. Mam nadzieje, że nie widać różnicy od reszty :))