Wibo Glamour Satin - 3

 



Cześć!
Mam coś fajnego Wam do pokazania dzisiaj :)!
Jeżeli o mnie chodzi to bardzo podoba mi się i w wersji satynowej i w wersji błyszczącej :)
Na zdjęciach nie widać całej pięknoty tego lakieru. To trzeba zobaczyć :)!
W butelce nie za bardzo mnie rusza szczerze powiedziawszy, ale już na paznokciach bardzo - szczególnie w świetle normalnej żarówki :)!
Kolor przypomina ciemny fiolet wpadający trochę w bordo (?). Świetnie, serio :)!
 
Co do satynowej wersji to nie widac tej a'la pomarańczowej poświaty (swoją drogą bardzo, bardzo delikatnej, ledwo dostrzegalnej) a w błysku już trochę lepiej, ale na zdjęciach nie udało mi się tego uchwycić.
Lakier ma bardzo dobre krycie. U mnie widzicie dwie warstwy w obu przypadkach. Gdzieniegdzie widać slady pociagnieć pędzelka, ale raczej to kwestia mojego manewrowania lakierem, a nie samego lakieru :)
 
Co myślicie o takim kolorze na jesien? Mi odpowiada w 100% :)