Sensique COLOR - Soft VIOLET

 

Cześć :)!
 
Chcę Wam dzisiaj pokazac zdobienie o tematyce romantycznej :)
Wykorzystałam wzór z płytki Letter Feather ze sklepu +Lady Queen Beauty (link bezpośredni)
która teraz kosztuje 2,99$, ale czesto jest w promocji :)
Dodatkowo mam dla Was kod rabatowy NCLC15 na 15%. Oczywiście przesyłka jest darmowa :)
 
Na to dodałam kwiatuszki z napewno bardzo dobrze Wam znanej płytki Rose Flower :) w formie naklejek, które pokolorowałam.
 
 
Jako bazy użyłam Sensique - soft violet :)
Dla mnie to taki rozbielony różowy kolor, może ma rzeczywiście jakies fioletowe tony, ale to nie jest na pewno dominujacy kolor. Co nie zmenia faktu, że kolor jest piękny, mój ulubiony kolor na paznokciach. Nałożyłam dwie bazy, gdzieniegdzie niestety sie troszkę ważył, ale top wszystko ładnie wyrównał. Niestety za to rozmazał trochę moje naklejki :(
 
 
Czy podoba Wam się tak jak mi?
 
Przypominam, że dzisiaj ostatni dzień zgłaszania się do akcji "Testuj Hean z Nails Revolutions" (klik w regulamin w prawym górnym rogu pod logiem) :))
Tyle ciekawych zgłoszeń, ale do 23:59 każda z Was ma jeszcze szansę :)!