Wibo - Golden Nails numer1







Cześć!
Chcę Wam dzisiaj pokazać klasyk - czyli czerwony lakier do paznokci. Ale, ale... Nie byle jaki..!
 
Wibo Golden Nails - 1
 
Jest to jedyny kolor (a szkoda) z kolekcji Golden Nails. Jest to metalicznofoliowy piękny czerwony lakier :) Wiecie, że nie jestem fanką czerwonych paznokci, ale w tym wyjątkowo dobrze się czuję :)
Bardzo dobre krycie. Jedna warstwa załatwia prawię całą sprawę, ale dla głębi koloru warto dodać drugą. Nie ma sensu dodawać czarnej bazy pod spód, bo kolor jest bardzo dobrze kryjący i raczej niewiele by to zmieniło.
 
Kolor nieziemski, choć na zdjęciach nawet 1/10 nie udało mi się uchwycić piękna tego lakieru.
 
Niestety moje krótkie nierówne paznokcie tak bardzo mi się nie podobają, że nawet serca do zdjęć nie miałam. Nie mogę się doczekać aż troszkę odrosną, bo mam już ich dość.