Miss Sporty - Clubbing color 180

 


Cześć :)
 
Mam dzisiaj dla Was dwa posty :)
Pierwszy to recenzja lakieru a drugi to niespodzianka :)! Konczę go szykować i od razu Wam daje znać :)
 
 
Ale po kolei..
 
Lakier kremowy o pieknym kolorze :) Raczej to kolor z tych bezpiecznych, ale z pazurem. Kryje cudownie po pierwszej warstwie, ale pewnie wiążę się to z tym, że skórki będzie farbować czy tez płytkę dlatego warto to wczesniej zabezpieczyć :) Czasami mam ochotę na takie kolory :) Jak się rozejrzałam to pełno jest w moim domu akcentów w takim kolorze. Czy to opakowanie mokrych husteczek mają wzór w tym kolorze, czy to w telewizji go pokazuja. :) Fajnie!
Nie wysychał długo, położyłam na niego top aby nie zostawiać niebieskich kresek (co mogłoby się zdarzyć)  
Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń na ten moment :)