ZILA - Cedo 101

 


Cześć!
 
 
Chcę Wam dzisiaj pokazać świetny lakier :)!
Dostępny jest w drogeria.pl a lakier to
Świetny pod względem pigmentacji, koloru współgrającego z kolorytem skóry, konsystencji :)
 
Zacznijmy od pigmentacji - jedna warstwa pokrywa płytkę niemal w 100%, ale dla fajniejszego efektu dodałam drugą warstwę :)
 
Jeżeli chodzi o kolor to w butelce miałam wrażenie, że będzie za bardzo podbijał mój oliwkowo szary kolor skóry - ale nie :)! nie robi mi silnych palców i skórek :)
 
Konsystencja nie jest gęsta, nie jest za rzadka - jest idealna plus pędzelek, który rozprowadza lakier przy skórkach bardzo fajnie :)
 
 
Jedyny malutki minusik to taki, że lakier w butelce ma piękny pyłek, którego na paznokciach nie widac prawie wcale :( udało mi się go wydobyć na zdjęciach w butelce, ale gołym okiem niestety go nie widać na paznokciach.
 
Niemniej jednak jako nudziak jest świetny :)!