BeautyWorld - Magic Mirror Effect nr 4





Cześć!
Pragę Wam dzisiaj pokazać niesamowity pyłek. Jeden z trzech, które dostałam od BeautyWorld
Na pierwszy rzut poszedł kolor niebieski o numerze 4  
Bałam się trochę aplikacji, że coś mi sie wyjdzie, nie przyklei się tam gdzie powinno i wiecie co?
To było latwe do zrobienia jak bułka z masłem. 
Połozyłam sobie najpierw bazę, kolejno dwa razy czarny kolor hybrydę na to bardzo cienką wartwę topu no wipe (jest to konieczne! na warstwę dyspersyjną się nie przyklei tak ładnie), następnie wtarłam pacynką załączoną w zestawie malutką ilość pyłku (jest MEGA WYDAJNY), zmiotłam nadmiar i już tylko na to ten sam top :) Paznokcie wyglądają tak, że szczęka mi opadła do samej zmieni i poturlikała się z 3 metry do przodu. Moje standardowe oswietlenie psuje efekt lustra, ale również ładnie wyglada w takim świetle. Ale to jak paznokcie wygladają w swietle normalnym to przebija wszystko. Widze swoja twarz jak się przyglądnę!

 Efekt lustra jest a do tego niebieski przechodzący w fiolet. BOMBA. 
<3<3<3


Pyłek dostępny jest u tego użytkownika na allegro oraz w wyżej podanych linkach :)
Koniecznie zajrzyjcie na FP BLUESKY POLSKA :)!