SOPHIN - 364 TROPICAL SPLASH / BLUE LAGOON





Cześć :)
Dzisiaj mam dla Was kolejny lakier z najnowszej kolekcji Blue Lagoon 364 Tropical Splash. Dla mnie to taka syrenka wlana do butelki :) Lakier na żywo wygląda bardzo ciekawie, ma w sobie mnóstwo micro flakies, Dodatkowo na macro zdjęciach możecie zobaczyć jak ładnie wyglada. 
Ja postawiłam na wzór węża, żółwia i nie zalezało mi za bardzo na jakimś super realistycznym odwzorowaniu tego wzoru - gdyby tak było pewnie bym użyła farbek akrylowych do poprawienia kształtów, ale całkiem podoba mi się taki efekt i postanowiłam go zostawić. Na samym końcu macie zdjęcia na czarnej bazie jednej warstwy 364. Probowałam go już na ciemno zielonej, jasno zielonej, jasno niebieskiej i jednak na czarnej moim zdaniem najlepiej wygląda. Oczywiście wszystko można dobrać pod swój gust :)..

Zapraszam Was na zdjęcia :)