BeautyWorld - Magic Mirror Effect numer 6





Cześć :)

Dzisiaj chcę Wam pokazac drugi pyłek. Tym razem o numerze 6 :)
Kolor/efekt przypomina mi bardzo te śmieszne robaczki, których skrzydełka mają własnie taki kolor. 
(Kruszczyca? ona ma co prawda więcej tonów żółtozłotych ale i tak jakoś przypominają mi się one jak na nie patrzę :))
Tym razem zrobiłam tak. Nałożyłam odżywkę (proponowałabym jednak bazę pod hybrydę, bo nie powinno nakładać się twardszego "tworzywa" na miększe), czarny dobrze napigmentowany lakier, po bardzo dokładnym wyschnięciu dałam top no wipe i wcieranko pacynką :) oczywiście na to top. Zobaczymy jak się bedzie trzymac - póki co jest ok :)) Zauwazyłam po aktywności, że niebieski bardzo Wam się spodobał :)) Mam nadzieje, że ten również wam przypadnie do gustu. 
Zielony pyłek z rózowo granatową poświatą wygląda naprawdę pięknie na żywo.
U mnie na instagramie możecie zobaczyć filmik :)
aaa.. koszt pyłku to 20 zł i dostajemy dodatkowo pacynkę :) 
tymczasem zapraszam Was na FP Bluesky Polska :)