BeautyWorld - Mirror Effect Rainbow - folia celofanowa






Cześć :)
Dzisiaj zdobienie wktórym wykorzystałam jedną z folii celofanowych, które dostałam w przesyłce
od BeautyWorld. Szczerze podchodząc do tematu to nie jest to moja ulubiona FORMA zdobienia, aczkolwiek efekt koncowy mi się podoba :) Może inaczej.. nie podoba mi się jak jest przyklejonych kilka dużych kawałków i koniec.. bardziej podoba mi się jak jest własnie kilkanaście bardzo małych, kilka większych :) Na ozdobienie wszystkich paznokci bym się nie zdecydowała, ale taki akcent jaki udało mi się uzyskać wpisuje się w me gusta :) Oczywiście co gust to inne zdobienie i szanuję to. Wyrażam tylko swoje zdanie. Mam nadzieję, że jednak efekt koncowy sie Wam spodoba :)

Nie miałam problemu z nakładaniem foli, ładnie się dopasowywala do paznokcia. Rownież bardzo ładnie zatopiła się w topie No wipe :) (nie zahacza, nie odkleja się) Wydaje mi się, że kładąc ją na zwykły lakier będą potrzebne dwie warstwy topu aby powstała ładna tafla. 
Dałam folię na czarną bazę bo ten efekt mi się dużo bardziej podoba od np wersji z białą bazą.
Aczkolwiek wtedy będziemy widzieć ten podstawowy kolor a nie refleksy :)

Zapraszam na mojego instagrama lub snapchata aby zobaczyć filmik :))