ORLYBEAUTY - PACIFIC COAST HIGHWAY // Belcore OM-B19 i Stempel Master-1





Cześć!
Dzisiaj mam Wam do pokazania zdobienie, ktore wykonałam lakierami Orly - Put the top down, Summer Sunset oraz Paradise Cove.
Put the top down to mój ulubiony kolor z tej trójki, którą otrzymałam. Jest to niesamowita żarówa, która świetnie kryje. Jest to czysty krem :)  Był już post o tym lakierze jak i o Summer Sunset dlatego zapraszam Was tam. Co mogę napisać o Paradise Cove? piękny fiolet, który niestety gryzie się z moim kolorem skóry. :( Gdzieś zniknął w gradiencie (myślę, że został zasłonięty przez PTTD :) Jak możecie zobaczyć na zbliżeniach - nie jest to czysty krem - mam wrażenie ze to krem pomieszany ze srebrnym shimmerem :)
Zapraszam na FP ORLY BEAUTY - dziewczyny pokazały już jesienną kolekcję :O!

Natomiast w drugiej części opisać chcę Wam płytkę Belcore oraz stempel Master (link uzupełnię jak tylko go dostanę) :)




































Płytka OM-B19 jest ze strony Caretime :) W końcu nie muszę robić ręcznie zeberki, bo mamy ją na płytce. Dodatkowo są piękne kwiatuszki, różniaste patterny a na samym dole kilka kwiatków i piękne ptaszki :) Jak widzicie u mnie zrobiłam podwójny stempel - biały odbiłam stemplem Master-1, który jest niesamowicie miękki, lepki, do tego jest mały (choć gumę ma odpowiednią) - zbiera każdy element z płytki :) Nie musiałam go matowić, delikatnie przykładałam do płytki i zbierał wszystko. Kolejno moim rozwalonym :(( clear jelly stemplem dodałam w niemal to samo miejsce ten sam wzór tylko, ze czarnym kolorem.. :))


 Pamiętajmy aby utrzymać stempel w dobrej formie nie należy atakować go zmywaczem. Rolka do ubrań czy zwykła taśma zbiera wszystkie resztki ze stempla. 


Wracając do płytki jest ona zabezpieczona oczywiście plastikiem z tyłu z napisem GLAM PLATES dzięki czemu nie zrobimy sobie krzywdy ostrym kantem a dodatkowo zauważyłam, że ten metal nie ma takiej "górki" na obrzeżach jak ma np BPS przez co łatwiej ściągało mi się lakier z niej :) 

GLAM PLATES dało mi informację, że planuje robić DARMOWE pokazy/szkolenia w całej POLSCE!  Jak tylko jesteście zainteresowane to zapraszam na ich FP i w wiadomości prywatnej napiszcie imię, nazwisko, miejscowość, email i numer telefonu! 
Świetna sprawa dla tych z Was, które jeszcze nie do końca radzą sobie ze stemplowaniem :)